თემატიკა

ტრენინგი მოიცავს რამდენიმე ძირითად მიმართულებას:

 

  • საზოგადოებასთან ურთიერთობის არსი, მიზნები, ამოცანები
  • პიარსამსახურის ფუნქცია და ადგილი კომპანიის ორგანიზაციულ სტრუქტურაში
  • პიარმენეჯერის და პრესსამსახურის მოვალეობები
  • პიარი როგორც ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციის ნაწილი
  • ეთიკა და კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობის როლი იმიჯის ფორმირებაში
  • პიარ სტრატეგია და მისი ძირითადი კომპონენტები
  • მედიამონიტორინგის მნიშვნელობა
  • კვლევის მნიშვნელობა პიარ საქმიანობაში, ბრიფი, კველევის მეთოდები
  • პიარ კამპანიის დაგეგმვა, კამპანიის ანალიზი
  • ღონისძიებების სახეები, მათი ბიუჯეტირება, ორგანიზება, შეფასება
  • საჯარო გამოსვლის, სიტყვის, ბრიფინგის განცხადების მომზადება, სატელევიზიო, რადიო და ბეჭდური ინტერვიუ
  • კომუნიკაციის სახეები, არხების შერჩევა
  • ინტერნეტ და სოციალური მედიის როლი იმიჯის ფორმირებაში, ვიდეორელიზი
  • მედიასთან ურთიერთობის სპეციფიკა, პრესრელიზის მომზადება
  • მედიადაგეგმარება
  • იმიჯი და რეპუტაცია, კრიზისის მართვა
  • შიდაკორპორატიული პიარის ინსტრუმენტები, კორპორატიული კულტურა, თანამშრომლების ლოიალობის ამაღლებისთვის და კრიზისის მართვის დროს

 

თეორიასთან ერთად ტრენინგი მოიცავს პრაქტიკულ სავარჯიშოებს, რაც დაეხმარება მონაწილეებს მიღებული ცოდნა ეფექტიანად გამოიყენონ პრაქტიკაში.