თემატიკა

წიგნიერება და ქართული საგანმანათლებლო სივრცის გამოწვევები

 

სასწავლო გარემო

  • კეთილგანწყობილი, უსაფრთხო სასწავლო გარემოს შექმნა
  • კლასის მართვა
  • ფიზიკური გარემო

სასწავლო პროცესის დაგეგმვა 

  • სასწავლო პროცესის დაგეგმვა ეროვნული სასწავლო გეგმისა და სასწავლო მიზნების შესაბამისად
  • გაკვეთილის დაგეგმვის მნიშვნელოვანი ასპექტები
  • მოსწავლეთა ინტერესებისა და შესაძლებლობების გათვალისწინებით კლასგარეშე აქტივობების დაგეგმვა

 

სწავლება

  • სწავლისა და განათლების ძირითადი თეორიები და მათი გამოყენება მოსწავლის განვითარების ხელშესაწყობად
  • კომუნიკაციის სხვადასხვა სტრატეგიის გამოყენება
  • მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლების სტრატეგიები
  • ინკლუზიური განათლების მნიშვნელობა და პრინციპები
  • საკლასო ორგანიზაციის მოდელები:
  • სწავლების სტრატეგიები ეფექტიანი გამოყენება და შეფასება
  • სასწავლო რესურსი
  • სწავლების ფორმები

 

სასწავლო პროცესის შეფასება

  • შეფასების მიზნები
  • შეფასების შედეგების გამოყენება მოსწავლეთა სწავლის ხელშესაწყობად, მოკლევადიანი და გრძელვადიანი გეგმების შედგენის დროს, მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისათვის და ა.შ.
  • სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის სწავლის პროგრესისშეფასება ინდივიდუალური მიზნებისა და ეროვნული სასწავლო გეგმის გათვალისწინებით

 

პროფესიული განვითარება

  • კოლეგებთან ურთიერთობა
  • თვითშეფასება და პროფესიულ განვითარებაზე ზრუნვა