თემატიკა

  • რა არის მარკეტინგი, მისი როლი და მნიშვნელობა კომპანიებისათვის;
  • სეგმენტაცია/მიზნობრივი ბაზარი/პოზიციონირება;
  • მარკეტინგული მიქსი;
  • მარკეტინგული კვლევა;
  • ახალი პროდუქტის განვითარება;
  • ბრენდინგი;
  • მომსახურების მარკეტინგი - GAP ანალიზი;
  • ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაცია;
  • SWOT vs. TOWS ანალიზი;
  • პიროვნების მარკეტინგი და ბრენდინგი;
  • კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის როლი მარკეტინგში და Cause მარკეტინგი;
  • სოციალური მედია.

 

ტრენერი: ელენე ჯღარკავა, კავკასიის უნივერსიტეტის მარკეტინგის და საზოგადოებასთან ურთიერთობის დეპარტამენტის დირექტორი.

 

ტრენინგის წარმატებით გავლის შემთხვევაში მსმენელი მიიღებს კავკასიის უნივერსიტეტის ტრენინგ ცენტრის (CUTC) სერტიფიკატს.