CSM-ის სამაგისტრო ნაშრომების დაცვა

15 ივლისი 2024

9, 10 და 11 ივლისს, კავკასიის მედიის სკოლის სტრატეგიული კომუნიკაციის სტუდენტებმა სამაგისტრო ნაშრომები დაიცვეს.

 

მაგისტრანტებმა სამაგისტრო ნაშრომები წარმოადგინეს  შემდეგ თემებზე:

 

  • "როგორ გავლენას ახდენს ინფლუენსერ მარკეტინგი და მისი განზომილებები Z თაობის ცნობიერებაზე, აღქმასა და ტანსაცმლის ყიდვის გადაწყვეტილების მიღებაზე? (ქართული სამომხმარებლო ბაზრის კვლევა."
  • "ემოციური მარკეტინგის გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე უმაღლესი სასწავლო დაწესებულების შერჩევისას საქართველოში."
  • ბრენდის არქეტიპის გავლენა ქართული ტექნიკის მაღაზიების მომხმარებლების ყიდვის გადაწყვეტილებაზე."

 

კომისიამ, აკადემიური პერსონალის და მოწვეული სპეციალისტების შემადგენლობით, მაგისტრანტების ნაშრომები დადებითად შეაფასა.