თითოეული შეხვედრა შედგება ორი ნაწილისგან: თეორიული ინტერაქციული ნაწილი და პრაქტიკული სავარჯიშოები ადგილზე, რომლებიც სათითაოდ იმ 8 სხვადასხვა ძირითად უნარ-ჩვევას განავითარებს გაყიდვების მენეჯერებში, რაც აუცილებელია წარმატებისთვის.
თემატიკა:
- გაყიდვების მენეჯმენტის არსი და როლი;
- გაყიდვების სტრატეგია ;
- გაყიდვების პროცესის მართვა;
- მოლაპარაკებების მართვა;
- СRM;
- მარკეტინგის როლი გაყიდვებში;
- დროის მენეჯმენტი;
- სინერგია 1+1=3.