- მომსახურების სისტემის დანიშნულება და მისი როლი ბიზნესის ფუნქციონირებაში;
- მომსახურების, როგორც დარგის თანამედროვე კონცეფციებისა და თეორიების პრაქტიკული გამოყენება;
- მომსახურების ხარისხის მნიშვნელობა და მისი მახასიათებლები/თავისებურებები;
- მომსახურების მარკეტინგული მიქსი;
- მომხმარებლებთან ურთიერთობის მართვა;
- მომსახურების ხარისხის მახასიათებლები;
- მომსახურების მიწოდების წერტილები;
- მომსახურების ხარისხის მონიტორინგი.
პროგრამაში ცვლილებების შეტანა შესაძლებელია ტრენინგის დამკვეთი ორგანიზაციის წინაშე მდგარი ამოცანებისა და ინტერესების შესაბამისად.