ტრენინგის მიზანია ბრენდისა და ბრენდინგის რაობასთან დაკავშირებული თეორიული და პრაქტიკული ცოდნის მიცემა, ბრენდინგში, მარკეტინგში, PR-სა და გაყიდვების სფეროში წარმატებული კარიერისათვის;
სასწავლო კურსის გავლის შედეგად მსმენელი შეძლებს ბრენდის მართვის სისტემებში გარკვევას, ფუნქციისა და კონცეფციის ჩამოყალიბებას, გააცნობიერებს ბრენდის სტრატეგიულ მნიშვნელობას წარმატებული კომპანიის მართვაში;
ტრენინგის წარმატებით გავლის შემთხვევაში მსმენელი მიიღებს კავკასიის უნივერსიტეტის ტრენინგ ცენტრის (CUTC) სერტიფიკატს.