ლექციის ძირითადი თემა იყო საბანკო ინდუსტრიაში კრეატიული მასტიმულირებელი საშუალებების სპეციფიკა და საქართველოს ბანკის ბრენდინგი.
"საშა კაცმანის ლექციამ გვიჩვენა თუ როგორია ადამიანი, რომელმაც ზუსტად იცის თავისი საქმე, არ უშინდება სირთულეებს და მუდამ ფიქრობს ინოვაციაზე. მისი მეგობრული რჩევა, არასოდეს შევწყვიტოთ სწავლისა და საკუთარი თავის განვითარების პროცესი, ნამდვილად გასათვალისწინებელია" - ამბობს მარკეტინგის სპეციალობის მესამე კურსის სტუდენტი მარი დათიშვილი.
ლექცია კავკასიის ბიზნესის სკოლის სტუდენტებისათვის
11 იანვარი