სემინარების სერიას უმასპინძლა, სადაც საუკეთესო სპეციალისტებმა – მსმენელებს თავიანთი მრავალწლიანი გამოცდილება გაუზიარეს.
ესენი იყვენენ: ირაკლი ქოიავა - სამგანზომილებიანი გრაფიკის თეორია გოგიტა ცინცაძე, ივანე სტეფანიშვილი - სამგანზომილებიანი მოდელირება (შესავალი) ვიქტორ წიკლაური - ანიმაციის ისტორია ირაკლი კილაძე - რიგინგი (შესავალი) ტატო ოიკაშვილი - Houdini (შესავალი) ბექა იჩქითი - ეფექტური მუშაობა Adobe After Effects-ში ნიკოლოზ გოგოჭური - ვიზუალიზაციის ფენები, გამოსახულების დამუშავება Adobe Photoshop-ში. ედუარდ ანანიევი - ვიზუალიზაცია და განათება, 3ds Max, Vray დავით კიკნაველიძე - ანიმაციური პროექტის განვითარება. ალექსანდრე ლაშხი - კომპიუტერული თამაშების წარმოება. პროგრამული ნაწილი. ზვიად ბარათაშვილი - კომპიუტერული თამაშების წარმოება. გრაფიკული ნაწილი. ლევან ნადაშვილი - კომპიუტერული თამაშების წარმოება. გახმოვანება. ნიკოლოზ ზირაქაშვილი - სამგანზომილებიანი ბეჭდვა. შესავალი.
სემინარები ჩატარდა ისეთ თემებზე როგორიცაა: პროექტების ეფექტური დაგეგმარება, სამგანზომილებიანი გრაფიკის თეორია, მოდელირება, რიგინგი, ანიმაცია, ნაწილაკები და ეფექტები, განათება და ვიზუალიზაცია, საბოლოო დამუშავება და მონტაჟი, კომპიუტერული თამაშების წარმოება, თამაშების გახმოვანება და სხვ.
ესენი იყვენენ: ირაკლი ქოიავა - სამგანზომილებიანი გრაფიკის თეორია გოგიტა ცინცაძე, ივანე სტეფანიშვილი - სამგანზომილებიანი მოდელირება (შესავალი) ვიქტორ წიკლაური - ანიმაციის ისტორია ირაკლი კილაძე - რიგინგი (შესავალი) ტატო ოიკაშვილი - Houdini (შესავალი) ბექა იჩქითი - ეფექტური მუშაობა Adobe After Effects-ში ნიკოლოზ გოგოჭური - ვიზუალიზაციის ფენები, გამოსახულების დამუშავება Adobe Photoshop-ში. ედუარდ ანანიევი - ვიზუალიზაცია და განათება, 3ds Max, Vray დავით კიკნაველიძე - ანიმაციური პროექტის განვითარება. ალექსანდრე ლაშხი - კომპიუტერული თამაშების წარმოება. პროგრამული ნაწილი. ზვიად ბარათაშვილი - კომპიუტერული თამაშების წარმოება. გრაფიკული ნაწილი. ლევან ნადაშვილი - კომპიუტერული თამაშების წარმოება. გახმოვანება. ნიკოლოზ ზირაქაშვილი - სამგანზომილებიანი ბეჭდვა. შესავალი.
სემინარები ჩატარდა ისეთ თემებზე როგორიცაა: პროექტების ეფექტური დაგეგმარება, სამგანზომილებიანი გრაფიკის თეორია, მოდელირება, რიგინგი, ანიმაცია, ნაწილაკები და ეფექტები, განათება და ვიზუალიზაცია, საბოლოო დამუშავება და მონტაჟი, კომპიუტერული თამაშების წარმოება, თამაშების გახმოვანება და სხვ.