კავკასიის ჰუმანიტარულ და სოციალურ მეცნიერებათა სკოლის სტუდენტური სასკოლო სამეცნიერო კონფერენცია

25 მაისი 2023

24 მაისს, კავკასიის უნივერსიტეტის საკონფერენციო დარბაზში ჩატარდა ჰუმანიტარულ და სოციალურ მეცნიერებათა სკოლის სტუდენტური სასკოლო სამეცნიერო კონფერენცია.

 

კონფერენციაზე წარმოდგენილი იყო 9 მოხსენება:

 

  • ჩაფიძე თაკო, ათაბეგაშვილი სოფიკო, გაბელია ნინო - მამის როლი ბავშვთა აღზრდაში: თაობათა დამოკიდებულება.
  • ბებია გვანცა, მესხი მარიამ - ომი და ფსიქიკური ჯანმრთელობა .
  • ბუთხუზი ნინო - სტრესთან გამკლავების სტრატეგიების კავშირი გადაწვასთან და პიროვნულ ტიპთან.             
  • ზუმბაძე ქეთევან - ფსიქოლოგიური ფაქტორების მნიშვნელობა სარძევე ჯირკვლის სიმსივნის მქონე პაციენტების მკურნალობის პროცესში.
  • ოგანოვა ელენე - რელიგია და ბედნიერება.
  • რობაქიძე ცისანა - შფოთვის დონე ქართველ სტუდენტებში.
  • ჭარელი მარიამი - ვიქტიმიზაციის კავშირი მედგრობასთან და თვითშეფასებასთან.
  • ხომერიკი ელენე - აღზრდის სტილის გავლენა პროკრასტინაციაზე.          
  • ციმინტია თამარ - ადამიანის ფსიქიკური მდგომარეობის ჩამოყალიბება და ცხოვრებით კმაყოფილების ხარისხის ცვლილება ქვეცნობიერის რეპროგრამირების მიხედვით.

 

მოხსენებები აკადემიური ჟიურის წევრებმა შეაფასეს, რომლის შემადგენლობაში შედიოდნენ: სკოლის დეკანი დავით ნატროშვილი, კავკასიის უნივერსიტეტის აფილირებული პროფესორი, ფსიქოლოგიის დოქტორი - მაია მაჭავარიანი-წერეთელი, კავკასიის უნივერსიტეტის აფილირებული ასოცირებული პროფესორი - სოციოლოგიის დოქტორი თამარ ჩარკვიანი, კავკასიის უნივერსიტეტის აფილირებული ასისტენტ-პროფესორი - სოსო დოლიძე.

 

ჟიურის გადაწყვეტილებით, საპრიზო ადგილები მოიპოვეს შემდეგმა მომხსენებლებმა:

 

ადგილიჭარელი მარიამი - ვიქტიმიზაციის კავშირი მედგრობასთან და თვითშეფასებასთან.

II ადგილი:ხომერიკი ელენე  - აღზრდის სტილის გავლენა პროკრასტინაციაზე.

ზუმბაძე ქეთევან - ფსიქოლოგიური ფაქტორების მნიშვნელობა სარძევე ჯირკვლის სიმსივნის მქონე პაციენტების მკურნალობის პროცესში.

III ადგილი:ოგანოვა ელენე - რელიგია და ბედნიერება.

 

კავკასიის ჰუმანიტარულ და სოციალურ მეცნიერებაში სკოლაში სტუდენტური სამეცნიერო კონფერენცია ყოველწლიურად ტარდება. მისი მიზანია ხელი შეუწყოს სტუდენტებში კვლევითი უნარ-ჩვევების განვითარებას და მათ ჩართვას სამეცნიერო საქმიანობაში.