ერთობლივად, „რეგიონული მედია მარკეტის" ფარგლებში მოაწყო. ღონისძიება კავკასიის უნივერსიტეტის მარკეტინგის დეპარტმენტან ერთად, მედიის სკოლის მე-3 კურსის სტუდენტებმა მოამზადეს.
გამოფენაზე მთელი საქართველოს მასშტაბით 4 მედია ასოციაცია და რამდენიმე დამოუკიდებელი რეგიონული მედია საშუალება იყო წარმოდგენილი. მონაწილე მედია საშუალებებმა საკუთარი სარეკლამო შეთავაზებების პრეზენტაციები გააკეთეს.
გამოფენაზე მოწვეულ ბიზნეს კომპანიებს შესაძლებლობა ჰქონდათ გაცნობოდნენ საქართველოში მოქმედ მედია საშუალებებს, შექმნოდათ შთაბეჭდილება და გადაეწყვიტათ, თუ რომელი ტელე-არხით, რადიო-მაუწყებლობით, გაზეთითა თუ ინტერნეტ გამოცემით მოახერხებდნენ მიზნობრივ სეგმენტზე წვდომას რეგიონებში.
პროექტის მიზანი რეგიონული მედიისა და ბიზნესიის დაახლოებაა. იხილეთ პალიტრა TV
გამოფენაზე მთელი საქართველოს მასშტაბით 4 მედია ასოციაცია და რამდენიმე დამოუკიდებელი რეგიონული მედია საშუალება იყო წარმოდგენილი. მონაწილე მედია საშუალებებმა საკუთარი სარეკლამო შეთავაზებების პრეზენტაციები გააკეთეს.
გამოფენაზე მოწვეულ ბიზნეს კომპანიებს შესაძლებლობა ჰქონდათ გაცნობოდნენ საქართველოში მოქმედ მედია საშუალებებს, შექმნოდათ შთაბეჭდილება და გადაეწყვიტათ, თუ რომელი ტელე-არხით, რადიო-მაუწყებლობით, გაზეთითა თუ ინტერნეტ გამოცემით მოახერხებდნენ მიზნობრივ სეგმენტზე წვდომას რეგიონებში.
პროექტის მიზანი რეგიონული მედიისა და ბიზნესიის დაახლოებაა. იხილეთ პალიტრა TV
{phocagallery view=category|categoryid=217|limitstart=0|limitcount=0}