ინკლუზიურობის ხელშეწყობა უმაღლეს განათლებაში:ევროპული უნივერსიტეტების გამოცდილება

18 დეკემბერი 2024

Re-Direction პროექტის ფარგლებში, რომელიც განათლებაში ინკლუზიურობისა და მრავალფეროვნების წახალისებისკენ მიმართულ ტრანსფორმაციულ ინიციატივას წარმოადგენს, გამოქვეყნდა "ინკლუზიურობის ხელშეწყობის პედაგოგიური მეთოდების წარმატებული პრაქტიკის კრებული". ეს რესურსი შექმნილია Karlshochschule International University-ის გუნდის მიერ.

 

ანგარიში ყურადღებას ამახვილებს შემდეგ მნიშვნელოვან ინიციატივებზე:

 

  • ციფრული ხელმისაწვდომობა: ეს ინიციატივა უზრუნველყოფს ინკლუზიურ და ხელმისაწვდომ ციფრულ განათლებას, რაც სასარგებლოა სხვადასხვა საჭიროების მქონე, მათ შორის შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე სტუდენტებისთვის
  • ფსიქიკური ჯანმრთელობის მხარდაჭერა: ფსიქო-სოციალური სერვისებისა და ცნობიერების ამაღლების კამპანიების საშუალებით, უნივერსიტეტები უზრუნველყოფენ უსაფრთხო და მხარდამჭერ გარემოს ყველა მსწავლელისთვის.
  • კრიტიკული პედაგოგიკა და ტრანსფორმაციული სწავლება: სტუდენტებს სთავაზობენ ინსტრუმენტებს, რომლებიც დაეხმარება მათ სოციალური სამართლიანობის, ეთიკისა და ინკლუზიურობის კრიტიკულად გააზრებაში, რაც ხელს უწყობს მათ, როგორც ცვლილებების აგენტებად ფორმირებაში.

 

ეს გამოცდილება გამოხატავს თანასწორობისა და ინკლუზიურობისადმი ერთგულებას და აჩვენებს, როგორ შეუძლიათ უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებს შეესაბამებოდნენ სტუდენტთა მრავალფეროვან საჭიროებებს.

 

დაფინანსებულია ევროკავშირის მიერ. მიუხედავად ამისა, აქ არსებული ხედვები და აზრები მხოლოდ ავტორ(ებ)ის მიერ არის გამოთქმული და შესაძლოა, არ დაემთხვეს ევროკავშირის ან ევროპის განათლებისა და კულტურის აღმასრულებელი სააგენტოს (EACEA) ხედვებსა და აზრებს. არც ევროკავშირი და არც ევროპის განათლებისა და კულტურის აღმასრულებელი სააგენტო არ აგებენ პასუხს აღნიშნულ ხედვებსა და აზრებზე.

 

პროექტის ვებ-გვერდი.

პროექტის Facebook გვერდი.

პროექტის Linkedin გვერდი.

პროექტის X გვერდი